KindeRdam

…Over Onze Reis met de Klant Er de tijd voor nemen. Jezelf de tijd gunnen.Tijd voor de ander nemen. Er daadwerkelijk willen zijn. Dat is waar het team Klantadviseurs elke dag voor gaat. Op een zo efficiënt mogelijke manier de ouder als klant ondersteunen door een combinatie van digitale vaardigheden en empathisch gevoel. Echte klantenadviseurs dus. Die vanuit passie en professionaliteit de kritische ouder van vandaag willen helpen en begeleiden. En dat in de wetenschap dat de haastige consument eigenlijk per direct een passend antwoord zoekt. En dat dit niet altijd mogelijk is. Want ook wij merken dat ouders in de loop van de jaren kritischer zijn geworden. En terecht. De wereld van nu is een andere wereld dan vroeger. Daarom stoppen we nog meer energie en tijd in onze klantvriendelijkheid en training van onze klantadviseurs. Onze ouders weten dat te waarderen: dit jaar hebben we voor het eerst alle resultaten uit onzeVerbetermeter over een compleet jaar beschikbaar, met een mooie 8 als score. Met de komst van Het Steigertje kwamen ook nieuwe collega’s en daarmee nieuwe kennis naar binnen. En ideeën over hoe je soms dingen anders kunt aanpakken. Met een open mind wordt steeds naar het beste van beide gezocht en na evaluatie in onze werkwijze verankerd. Daarmee benutten we binnen het team kennis en kunde op de juiste plekken. We investeerden niet alleen in mensen, maar ook in onze digitale systemen. Hierdoor kunnen we het proces van vraag en antwoord beter managen en winnen we tijd voor de persoonlijke benadering, die we óók willen in onze contacten met de klant. Vanuit deze mindset en flow van het team blijven we ons systematisch verbeteren. En zullen we ook in 2020 op zoek blijven gaan hoe we nog beter kunnen anticiperen op klantvragen. 30 31 Een van onze mooiste ontmoetingen is die met de burgemeester, die complimenten gaf over onze betrokkenheid met de (BSO-)kinderen! Natascha & Robert Ik heb iedere werkweek mooie ontmoetingen, omdat ik als flexmedewerker op elke locatie warm wordt ontvangen.Veel van de medewerkers hebben een fijn, aanstekelijk enthousiasme! Lizzy De ontmoeting bij Klantadvies met een vader uit Syrië. Fijn om iets voor dit gezin te kun- nen betekenen na alles wat ze hebben meegemaakt. Eveline

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=